marți, 12 august 2014

O revenire neasteptata

mda... mirare ca m-am intors :). Daaar, I don't know, am inceput sa vad in pelegrinarile mele fara de tinta, unele imagini peste care n-am putut trece. Si m-am intrebat unde sa le adun? Cartea Peste Fata nu-i recomandata celor cu un ultim neuron activ. Sure, puteam sa le ingrop in curte, dar daca venea altcineva si mi le fura ;)...
Nooo, clar le voi strange aici cu grija, abia mai invat si eu nume si-mi voi clati ochii ori de cate ori vreau... si daca ma prinde tare-tare galma ideilor poate revin cu adevaratelea. I never know! Mai fac ceva dansuri cu piruiete around... acum linistea si private-ul acestui teritoriu este excelenta pentru orice forma de exhibitionism :D, asa simt eu :).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna, imi poti transmite adresa ta de email? As vrea sa vorbim despre o posibila colaborare. Ma poti contacta direct pe alina@bofonel.ro. Multumesc.