duminică, 18 aprilie 2010

Jaaaa în culoare

Azi am tras jos de pe masă toate revistele cu interioare de case… şi m-am aşternut la făcut temele. Prima tema “In culoare” primită de la preafrumosul motan cu zâmbetul castelan… Sakura desigur :D.

Deja vaz pete verzi pe pereţi...

In bej si alb cremos-lăptos

cu fir de păr ţesut pe dos

Mă văd în orişice oglindă

de ochi de om

ce se perindă.


Marouri coapte, şniţelate,

copane supraCondimentate

Stau în căpiţe adunate

Şi-aşteaptă a fi reciclate.

Nu-i de mirare că mă văd toţi

shrederul casei fără şorţ :).

În negre tonuri de pământ

mi-ascund cu grijă orice gând

Iar când a-ncolţit oscior

Il las să prindă glăscior

Să mă colinde-n ceas de dor.

Să m-adoarmă sub zăvor

Pe prispa îngustă din pritvor.

Să mă tulbure levent

În dimineţi de-un dolce-ardent :D

Şi cu verdele din strungă

Am o alianţă luuungă

Ba e muşchi să-mi zică nordul

Osului pierdut în scorburi :D.

Ba e broască săltăreaţă

Pictându-mi atent drumul în puncte către casă.

 

---------------------------------------------------------------

După vorba 'ceea ce mănânci aia eşti – pentru mine vacile ar trebui sa aibe blană de iarbă :D.

P.S. Mii de scuze pentru absentă... recuperez.... încerc...  numa' sa se lase seara că acum trebuie să profit de soare şi aer :)

5 comentarii:

Vaca Verde spunea...

:)) genial! mi-a placut mult aia cu "vacile ar trebui sa aiba blana de iarba" - buna idee! :)

angela spunea...

:) voie buna :)
si iepurii? ce fel de blana sa aiba?

Corina spunea...

ierbivorele ca ierbivorele, dar tu de ce ai iarba pe cap? :P

SuperJa spunea...

Dumnezeule... ieri am iesit la iarba verde. Toti trei - de la superBlanosul auriu pâna la cei mai putini blanosi, dar tot aboi aurii :).

Iesirea s-a încheiat cu urcatul unui deal la vreo 70 de grade înclinatie...asa ca ne-am întors aseara acasa obositi ca 3 câini :D. Am facut un prim somn în pozitie 90 de grade la parinti iar apoi am prins pe MGM filmul "Tarâmul Fagaduintei" cu Isabelle Huppert film ce s-a terminat brusc fara sa vad finalul.

De-aia n-am ajuns aseara aici :)
-----------------------------

@the veritable Green Cow know it :D.
Stii VV, noi mâncam vegetale ca sa slabim dar lumea animala dezminte acest lucru cu vârf si îndesat.

-----------------------------
Da, daaaa Angela iepurii ar trebui sa fie toti morcoveata. Ce mi-ar mai placea... oi, oi...

-----------------------------
@Corina, precum spuneam am fost la padure... si am sapat transee :D... Iarba de pe cap e pe post de camunflaj;)

Anya spunea...

Wow!!
So creative photo's
I LOVE IT ......

(@^.^@)