joi, 19 noiembrie 2009

Casa somnului de Ja

...
casa aflata în bataia vântului, culcata în dunga muntelui, unde norii îi acopera ochii pentru a nu vedea haurile deschise împrejuru-i. În casa adormita, toate dorm întru nesfârsita tinerete, iar gândurile fac salturi saltimbance în puful clipelor risipite prin prejur. Muzica, din surdina, e a motanului ce toarce puternic jersee de mohair din blana proprie. Doamna Ja priveste plictisita zmeie(le) ferestrei deschise, cuprinzând cu narile mirosul de tihna si bine.

Casa somnului respira prin ochiurile mintii adormite, fapt ce o face vizibil, supra-aglomerata. Toate obiectele imobile ale treziei, devin “uman-câinioase”, au voci, taicaituri, smiorcaituri pe lânga infinitele mâini si picioare. Toate sunt miriapozi în miscare. În casa somnului de Ja, o masina de scris speciala, cu clape litere adaptate jeliboanelor, bate frenetic ritmul lucrurilor marunte, total neesentiale, ce plutesc în aer. Aici, ochii joaca puternic sub pleopele închise, zbenguind frenetic prin coridoarele deloc virtuale ale visului.

tâgâdân... tâgâdân... tân... tân. :)




(gânduri scrise pe marginea imaginii lui Ja. Obisnuieste sa doarma mult. Chiar foarte mult. Uneori se vede ca are cosmaruri. Eu îi stiu cosmarul ei. Se cheama Bella (un preafrumos lup alsacian alb pe care il voi prezenta in alta editie))

17 comentarii:

Tasha spunea...

Ce haioasa e poza...ce pozitie are cand doarme... :))

SuperJa spunea...

daaaa, e relaxata raaau :D

INCERTITUDINI spunea...

Toate obiectele imobile ale treziei, devin “uman-câinioase”, au voci, taicaituri, smiorcaituri pe lânga infinitele mâini si picioare. Toate sunt miriapozi în miscare. "

Minunat mod de a ' vizualiza' vicul lui Ja. Nu ma gandisesm, desi, din cate imi amintesc, am vazut, rareori ochii intredeschisi ..si miscarile blande, artistice, tandre, bruste.
Tu , draga Manon, aduci niste teme foarte interesante.
Nimic nu este ce pare a fi.
O seara frumoasa!

SuperJa spunea...

Da e mortal sa vezi catel visând. Uneori scoate sunete. Eu o imit... imi raspunde cu mult aplomb (tot in vis). Ca sa o nacajesc uneori soptesc numele Bella, ea stie numele si se crispeaza, misca mustatile rapid, da din picioruse... very funny
:).

pescarusul argintiu spunea...

Contempland-o pe Ja in casa somnului imperial, parca e imaginea deplinei relaxari, ce tradeaza o lipsa totala de griji.
Poate doar grija de a o cuceri si convinge pe Bella sa-i cada in plasa :)
Totusi pozitia capului nu e usor atipica, venind brusc in picaj, ca o figura acrobatica...
Somn usor si blanos-calduros, rasfatato!

SuperJa spunea...

Pescarus scuze pentru întârziere... fusei plecata din oras la fotografiere... abia ce am picat si eu pe aici. Sunt moarta de oboseala... recuperez la noapte printr-un somn a la Ja. Ne-ntoarsa.

... "Poate doar grija de a o cuceri si convinge pe Bella sa-i cada in plasa" - SUPERTARE FRAZA cam râs la chestia asta :D. Si-ar dori... numa ca Bella, e de doua ori mai mare ca Ja... nici o sansa n-are :D. Ea e catel de talie mijlocie. In fata la unul mai mare ca ea, devine instantaneu isterica... pe mine ma distreaza :).

INCERTITUDINI spunea...

Manon,
Mos Nicolae sa-ti aduca tot ce-ti doresti!

SuperJa spunea...

UPS, Mosul a fost deja?!? :)...

Mersi Gina :), si scuze ca Manon nu prea e prezenta. Ne mai auzim.

Piti spunea...

off topic dar legat de blog
:)
imi pare bine ca am descoperit un blog de caine
:)
am sa indraznesc sa te adaug in blogroll si am sa te vizitez
:)

SuperJa spunea...

eu JA sunt stapâna dar n-am sa vorbesc doar de câini... daca mi-e permis :D.

Bucuros de cunostinta. See you

INCERTITUDINI spunea...

Te ascunzi, Manon..eu nu te-am uitat! Treci , daca ai timp, pe la mine!

SuperJa spunea...

Ginoi manon nu se ascunde defel. Sunt mai activa pe site-ul normal... desi o sa mai scriu si aici povestioare cu animalute. Ma stii doar - narativa prin excelenta. De-aia îmi facui acest teritoriu. Acuma o sa am timp de Craciun sa-mi astern amintiri, tot felul de amintiri.

Ma bucur ca ai trecut. O sa te vizitez mai dez in aceasta perioada :)

Piti spunea...

Sarbatori fericite
:)

Piti spunea...

http://piticatelusa.blogspot.com/2009/12/premiu-de-craciun.html
:)

SuperJa spunea...

Primii, primii cum nu... :D.

Piti spunea...

Craciun fericit!
:)
Muulte cadouri!

SuperJa spunea...

Craciun fericit Piti!

Sa stii ca am pus straistuta cu capsuni si morcovi sub brad. Stapânii mei s-au intrecut in fripturi si au lasat bradul ca si pe ala din curte ala unde mai ma usurez eu)... adica fara lumini :D. Fac eu ordine azi...

Ham Ham craciunit:)