duminică, 28 martie 2010

(non)contraste

Pentru ca am parte de surprize, mi-am zis okay ofer si eu surprize.

Am adus o tava cu apa în care am înmuiat bine coala de hârtie,
am dezgropat cele 2 culori, sigurele ramase
si am început sa fac desene dupa natura. Ma rog, ce a iesit.
De natura câineasca evident :D. Intotdeauna mi-a placut portretul.
ashhhhha
-

si-acum diverse (non)contraste:

[de fir a păr]
Blondă sau Brună?
Sincer... îi cam tot una :)
***
[de sămânţă]
Arahidă sau Cafea?
Merg împreuna într-o acadea! :D
***
[de culoare
Gălbeneală sau Negreală
Îmi plac ambele n-am îndoială.
***
[de fruct]
Pepene sau Rodie?
Nooo... nu vorbim de discordie...
***
[de aromă]
Piperul sau Scorţişoara?
Hmmm. Merg ambele în ştrudel mai pe seară.
***
[de gust
Frişcă sau Ciocolată?
Nu-mi pasă. Nu le despart niciodată.
:)
... mai sunt si altele cu siguranţă
---------------------------------------------------
Sa aveti o duminica linistita cu flori de flori (fara al doilea "i").
... eu dispar ca am cursuri.
Urmez niste antrenamente mai speciale :D

20 de comentarii:

Anya spunea...

Wow!!
Amazing piece of art :-)
I love it .....

Funny video !!!!

Hugs to all Kareltje =^.^=

SuperJa spunea...

Who knows one day, maybe I'll do a portrait to the lovely Kareltje.

Have a nice weekend with flowers. Kukenhof Garden is open... (I'll not see it this year) sigh
:)

INCERTITUDINI spunea...

La multi ani!

Iti doresc sa ai parte de margaritare adevarate! In sirag!

p.s. la noi, lacramioarele se mai numesc margaritarele.

SuperJa spunea...

Margaritare zici hmmm ce fain... îmi plac siragurile... si lacramioarele în mod special! Anul asta abia acuma s-a facut strigarea :).

INCERTITUDINI spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
SuperJa spunea...

Gina îmi permit sa pun adresa de la tine pe hidden chit ca n-am eu trafic.

Aseara am ajuns târziu si n-am mai avut dispozita sa-ti scriu. Vad eu azi când gasesc putin timp :).

Piti spunea...

:)
cu intarziere trec si eu pe aici
ai...poezie
:)
ce frumos
ce frumoase desene
:)
HUGS!
;)

SuperJa spunea...

Bine ai venit Piti :).
Nu e poezie :D sunt exercitii - contrast, adica, un fel de Yin si Yang - dar asa mai pe masura mea.

iar când ma plictisesc desenez / pozez / crosetez... tu ce faci?

Sergiu Cioban spunea...

interesante!

SuperJa spunea...

Sa traiti. M-bucuross de vizita :)... ce mica e lumea asta scorpioniceasca, si cum se gasesc ei :D.

Piti spunea...

ai
iesti scorpion?
hait
trebe sa ma feresc
cica aveti ace!
:)
io acum am preluat filmul de la superja pe blog
sa dau un raport ca superja sa nu ma intepe
:)

SuperJa spunea...

LOL iooooi - d-apoi Piti misiune esuata - am vazut eu, esti încojurata de scorpioni... sau nu stiai? Las ca stiu eu mai bine.
Eu miros specia de la o posta :D... de fapt toate semnele de apa le intuiesc din prima.

Stiu mătăluta este bândă si usoară ca aerul, ca no, asa sunt varsatorii... iar aerul nu e decât o apă rarefiată... deci tot cam la fel, adica noncontraste :D.

Hai sa-ti zic ce facem noi cu acul:
anesteziem si totul se transforma brusc într-un vis animat / filmat etc.

INCERTITUDINI spunea...

SARBATORI incarcate de LUMINA si DRAGOSTE!

SuperJa spunea...

Multumesc Ginoi :D. Sa fie soare sa putem profita din plin. Ja ar fi foarte fericita.

Sarbatori fericite si tie :)

tetris spunea...

Sarbatori fericite, cu multa sanatate, iubire si lumina!

Anya spunea...

Happy Easter!!!

__**_**
_**___**
_**___**_________*** *
_**___**_______**___ ****
_**__**_______*___** ___**
__**__*______*__**__ ***__**
___**__*____*__**___ __**__*
____**_**__**_**____ ____**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______*
_*_______________*
___*_____v_____*


Kareltje =^.^=

SuperJa spunea...

Multumesc, multumesc Tetris... ne-am distrat putin ieri la Cheile Turzii :).

SuperJa spunea...

Oooo how a nice rabbit.
Thank you Kareltje.

http://www.jacobsen.no/anders/blog/archives/images/EasterBunnies_2.jpg
:D

Sakura spunea...

http://memoriileluisakura.blogspot.com/2010/04/premiu-coloratcoloured-award.html

freefortree spunea...

imi plac desenele mult, mult.
se vad niste versuri pe coli, sau mi se pare mie? sau nu-s versuri, ofi vreo reteta cu ciocolata, piper, frisca si scortisoara. :)