duminică, 7 martie 2010

Pre-Pregatiri de 8 Martie (în imagini)

Celor slabi de înger le este interzis sa priveasca imaginile de mai jos...
pentru ca nu am sa va ofer ochelari fumurii de protectie a vederii :D
dar ca orice lady care se respecta
m-am supus operatiunilor de înfrumusetare
cu efecte garantate peste noapte :D.
Inainte de acesta faza am stat cu feliile de castraveti peste ochi o zi întreaga.




Mai jos se poate vedea finalul samponarilor multiple,
masajelor infinite,
orelor pierdute în cada plina cu apa si sare de mare aromata,
pâna unghiutele mi s-au albit
jeliboanele s-au încretit si
blanita a prins un extravolum irezistibil.

Parca arat si mai tânara cu vreo 10 ani, nu-i asa? :D

La muzica vreau sa va introduc talentata Cat-Jazzista NORA

12 comentarii:

tetris spunea...

Esti simpatica in poza a 2 a :)
Si in ultima esti irezistibila!
Pare ca-ti place la baie

Anya spunea...

You are looking so sad when you are wet.....
but it looks for us sweet ..... LOL

Love that video :))))))))

Hugs Kareltje =^.^=

SuperJa spunea...

Vai tetris, de-ai stii ce frica am de apa :D.
In a doua sunt la apogeu întradevar LOL

Azi e de noi... sa ne razgâiem dara :)

Vaca Verde spunea...

:))) minunate pozele, am ras... la multi ani!

SuperJa spunea...

@Yeee anya - water who likes water. I think Kareltje hates water too :D.

Nora is a super star LOL

SuperJa spunea...

@La multi ani fetei verzi :)

... ai vazut cum gâlma blanoasa rastoarna firescul lucrurilor? Da-le pe mâna numa intrumente LOL...

Belle de Jour spunea...

frumusete
esti curata si spalata si blondina
:))
esti tare ca stai la poze-Piti nu serveste-acum serveste zilnic buline timp de 10 zile :)
la multi ani frumusete
:)
si...desene inspirate (sper ca nu am nimerit pe langa)
:)

SuperJa spunea...

Multumesc - ca intre blondine :D

Pregatisem hainita frumoasa la Piti (si mie recunosc :))... dar daca Piti e bolnava numa' i-o arat si lasam pe Pasti

http://manon.ipower.com/manon_ro/8MARTIE.jpg
desi atunci o sa purtam ceva mai de calugarite :D.

Belle de Jour spunea...

vai e super mai superja:)
frumusele ambele
:)
multumim mult
:)

SuperJa spunea...

Ne-am (m-am) distrat :D... phiuuu ce scurta a fost ziua de ieri.

INCERTITUDINI spunea...

Doamnelor, tot frumoase sunteti!
Nu vi s-a sters stralucirea!
Sa fiti iubite! Mereu!

SuperJa spunea...

Gina frumusetea moare ultima... ma refer la frumusetea spiritului. A fost saptamâna rasfatului feminin - s-a cam terminat, dar la CLuj tot frig :)