miercuri, 10 februarie 2010

Spectacolul strazii

In tineretile mele,
vagaboanda fiind
pe strazi sordide cutreieram
cu cartofi pai ma îmbuibam 
la Festivalul Berii ma-ngânam.
Pe oameni îi studiam
si numere dansante ofeream.

Spectacolul strazii-n Graffiti îl masuram
Pe ziduri ma exprimam
Rebelul din mine îl domoleam
Când zidurile le coloram
... si libertatea din aer o adulmecam
----------------------------------------------------------------------------------
Asa arata versurile mele in terminatie "(h)am".
Pot sa va scriu romane in acest mod... sa va spun basme cu rime încucisate
sau sa va ametesc în limerick(s) apetisant-umoristice

:)

Ultima poza cu inima strazii o ofer tuturor,
sa tina pâna de Valentine's
... in timp ce eu, am sa o sterg putin peste hotare.
Mai multe frumuseti gasiti aici.

10 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Mai doamnelor, mai fetelor, fericite sunteti!
Cartofiori, plimbarici, hainute , ce va pasa..

Manon, mi-e dor de iarna trecuta. Cu intalnirile noastre poetice..de ce fugim de clipele frumoase?

SuperJa spunea...

Ehhh Gina... de fugit nu fug... problema e ca nu ajuuuung :D... Cum n-as sta mai mult la fiecare... cum nu as comenta la toti, dar totul e redus la minim si traiesc si eu in fisurile de timp pe care te si miri de pe unde le mai fur. Portia de frumos mi-o iau oricum... doar tocmai ce sunt pe picior de plecare. Stii manon plimbareata din fire... îmi place aventura :D

Era fain anul trecut prin februarie, martie... Pentru nostalgia acelor vremuri vezi dincolo :D (nu te cunoscusem înca... )

Sa fii iubita :)

Corina spunea...

ce-mi place! oare cu "miau" cum ar fi?

SuperJa spunea...

oooo minunat. La leo i-ar sta grozav pe fundalurile astea :D

Anya spunea...

Lovely pictures
Happy Valentines day for all...

((hugs)) Kareltje =^.^=

Sakura spunea...

super super
albastru ca ochii meeeeeeeii
:)

Piti spunea...

place de superJa ca e artista
:)

SuperJa spunea...

@Anya - LOVE

---------------------------
@Sakura
motan frumos
cu ochii
de un albastru sticlos
tare mi-e ca nu-i
prea sfios
:D

Sa fii iubita :)

--------------------------
@Piti delicat-stilata
Cu blanita o târ' patata
În lumina albastrie
Se scalda în reflexe mierie
ce induce fantezie :)

Sa fii iubita.

Azi m-am intors... si-oi scrie frumos peste 2 zile. Amu' nu voi sa ma trezesc brusc :D.

INCERTITUDINI spunea...

Mai, mare dragoste pe aici!
Pupici!

SuperJa spunea...

Apoi dragoste nu stiu câta e, ca eu m-am cam consumat :D :D... dar putin ritm poetic merge... ce bine prinde la urechi.
:)