vineri, 1 ianuarie 2010

ca noua in 10 :)

Doresc tuturor ceea ce mi-as dori si mie:
1. sa dormiti tot anul cu nasucul in sosete de stapân(i) [placut mirositoare :)],
2. sa fiti tratati cu friptane
3. sa ascultati muzici astrale
4. sa fiti plimbati la drumul mare
5. sa cititi numai povesti cu animale
6. sa va faceti prieteni chiar si zburatoare
7. sa iubiti pe picior mare
8. sa calatoriti mult si în departare
9. sa nu va consumati prea tare
10. sa mai furati câte o sarutare

La multi ani - Va salut cu jeliboanele :)


Acum sunt cam obosit sa-mi depan amintirile noptii mele blonde dintre ani... O facem... o facem... numai sa ma trezesc putin din mahmureala :)
Pâna atunci  sa bagam un dans de inaugurare a primelor momente de trezie:

Pre revelion... momente /  schite /  ipostaze / improvizatii fara ostentatii :D



7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Subscriu , de la 8-la 3.
La multi ani, Manon!
Cu tot ce vrei tu!

Corina spunea...

La multi ani si tot ceea ce-ti doresti tu alaturi de cei dragi! :)

SuperJa spunea...

Hello Gina - iaca ne prinse anul nou :D... n-as fi crezut. Imi place intre 3 si 8 si mie, cum nu?!?! vezi nici nu sunt prea mari diferentele intre lumile patrupede si bipede :D.
-----------------------------
Corina La multi ani si sa ai parte de toate dorintele indeplinite la superlativ

Piti spunea...

Oh doamna mea
M-ai dat gata cu urarile
:)
Sa stii ca esti frumusica si blondina si ...
:)
Un an exceptional :)

SuperJa spunea...

Daaaa, daaa... ma bucur ca ti-ai revenit... devenisem gânditor / banuitoare.

Precum vezi am apelat in final la imbracamintea natur (aduca fara artificii), cu blanita deasa cu purici superalbiti, si cravata discreta rosie, contra deochiului LOL.

... mai pun niste poze din noaptea de pomina, soon.

Piti spunea...

astept
astept
:)

SuperJa spunea...

:D puturel... puturel... comod. Cred ca si torc uneori :) - de lene. E explicabil avind in vedere ca am crescut alturi de pisici.

Pun un inceput de ciorna... mâine populam cu poz(n)e.
Sear' frumos